زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:17 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
حريم شخصي :

اطلاعات کاربران نزد ما محفوظ است و فقط در صورت درخواست کتبي مراجع يا مراکز قانوني دولتي ارائه خواهد شد.

1- قوانین ثبت نام:

1-1: تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند . در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد . نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت .
2-1: لطفا در هنگام ثبت نام ایمیل مربوط به خود را به صورت صحیح وارد نمائید و از وارد نمودن آدرس ایمیل های نامعتبر خودداری فرمائید. زیرا ایمیل های اطلاع رسانی سایت ، ایمیل های فراموشی پسوورد ، اهراز هویت کاربر ، اشتراک های انجمن و ..... به آدرس ایمیل ثبت نامی ارسال خواهند شد.( پس از ثبت نام لینک فعالسازی اکانت به ایمیل شما ارسال می شود )
3-1: پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا تیم مدیریت سایت وجود نخواهد داشت.
4-1: لطفاً از ایجاد بيش از يک حساب کاربری در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب کاربری از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
5-1: ایجاد نام کاربری مشابه نام های کاربری مدیران سایت ، کاربران ویژه و عضو ها قدیمی سایت و سوءاستفاده از این قبیل نام ها مجاز نمی باشد و در صورت شکایت دیگر کاربران به تشخیص تیم مدیریت برخورد لازم انجام خواهد شد.
6-1: در صورتی که به هر دلیل حساب کاربری قبلی شما در سایت ، توسط مدیران مسدود شده است از ثبت نام مجدد با اطلاعات جدید خودداری فرمائید.( در این زمینه می توانید از طریق قسمت "تماس با ما" و با ایمیل مدیریت سایت پیگیر اکانت قبلی خود باشید.)

2- قوانین عمومی :

1-2: انجمن تم دیزاینر11 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است .لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در سایت ، به مسايل و قوانين کشور ، و نیز پرهیز از بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) "دقت لازم و کافی را مبذول فرمائید. و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.مدیران انجمن کلیه مطالبی که به نوعی دربردارنده مطالب فوق باشد را حذف و دسترسی کاربر خاطی را محدود خواهند کرد.
2-2: ایجاد هر گونه بحث مغایر با موضوع اصلی سایت همانند دين، مذهب ، سياست و مقدسات اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده دسترسی کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
3-2: جهت ارسال پست و تاپیک و نیز هر گونه مطلب و پیام حتما از زبان شیرین پارسی استفاده نمائید.ارسال به صورت فینگلیش ، انگلیسی و سایر زبان ها و کاراکتر های بیگانه مجاز نمی باشد.
4-2: رعایت ادب و احترام به کاربران و مدیران سایت و استفاده از کلمات مناسب و مودبانه جهت ارسال هر نوع مطلبی در سایت ضروری می باشد.بدیهی است در صورت مشاهده عدم رعایت این بند از قوانین با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
5-2: لطفا در هنگام ايجاد تاپيک يا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد . در صورت عدم رعایت این بند از قوانین برای اولین بار تاپیک حذف خواهد شد و در صورت تکرار ، علاوه بر حذف ، اخطار تخلف نیر برای شما ثبت خواهد شد.
6-2: کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتي که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مجدد اين موضوع توسط کاربران ، بدون در نظر گرفتن جدید و قدیم بودن ، برخورد جدي خواهد شد. از انتخاب عناويني از جمله "كمك" ، "تورو خدا كمكم كنيد" ، "خيلي مهم" ، "هر كي ميتونه جواب بده" ، "نياز به پاسخ فوري" ، "يك برنامه" ، "چطوري ميتونم" ، "كرك برنامه" و مواردی از این قبیل جدا خودداري نماييد ، در غیر این صورت طبق قوانين با شما بر خورد خواهد شد.
7-2: کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .
8-2: لطفا از ارسال تاپيکهاي تکراري جدا خودداري فرماييد. قبل از ايجاد تاپيک جدید و يا طرح سوال با استفاده ازگزينه جستجو از عدم وجود مطلب مورد نظر در انجمن ها مطمئن شويد. ایجاد یک تاپیک در بخش های مختلف به صورت تکراری اکیدا ممنوع می باشد.
9-2: لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري در تاپیکها خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث ایجاد مزاحمت برای كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت مسدود خواهد شد.
10-2: لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. در نظر داشته باشید سایت دارای بخش های آموزشی است و امکان مطرح شدن سوالهای ابتدایی از طرف کاربران وجود دارد.لذا ارسال پستهای تمسخر آمیز ، دلسرد کننده و موارد مشابه ممنوع می باشد.
11-2: لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد.
12-2: سواستفاده از امکانات سایت مانند پیغام خصوصی ، پیغام بازدیدکننده ، ارسال پست و تاپیک در انجمن ها ، پروفایل کاربران و .... جهت ارسال اسپم های تبلیغاتی ، دعوت برای پیوستن به گروهها ، سایتها و انجمنهای متفرقه ، دعوت برای خرید / فروش هر گونه کالا و محصول ، سرویس ، خدمات ، و ...... اکیدا ممنوع می باشد.( فعالیتهای تجاری تنها در بخش فروش سایت و با رعایت قوانین بخش فوق مجاز می باشد).
13-2: در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ، مديران و مسئولان سايت ، با كاربر متخلف برخورد جدی خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد